Klacht indienen
- U voelt zich niet goed behandeld
- U bent ontevreden over de dienstverlening
- Het is mogelijk een klacht in te dienen bij uw gemeente.
- Bent u het niet eens met een beslissing van de gemeente, dien dan een bezwaar in. Kijk hiervoor op de pagina bezwaar.
- Kies in welke gemeente u woont:
Ik woon in Ermelo
Zie www.ermelo.nl voor het indienen van een klacht
Ik woon in Harderwijk
Zie www.harderwijk.nl voor het indienen van een klacht.
Ik woon in Zeewolde
Zie www.zeewolde.nl voor het indienen van een klacht
Wat gebeurt er met uw klacht?
- Degene die uw klacht behandelt, is nooit dezelfde persoon als waarover de klacht gaat
- De klachtenbehandelaar neemt contact op om het in onderling overleg op te lossen
- Wanneer u daarover niet tevreden bent start de formele procedure
- U wordt uitgenodigd om de klacht mondeling te bespreken of toe te lichten.
- U krijgt een schriftelijke beslissing of de klacht gegrond of ongegrond is of een andere uitkomst
- Bent u ontevreden over de afhandeling van de klacht? Dan bestaat de mogelijkheid de klacht voor te leggen bij de Nationale Ombudsman